Konu
Hangi Tarayıcıyı Tercih Ediyorsunuz ?
31-10-2020, 09:55:44
#13
vidtekno
Mobil ve bilgisayar sürümlerinde her zaman Opera'yı kullanıyorum. Opera kadar iyi bir tarayıcı görmedim. Opera ile tanıştıktan sonra asla Chrome ve diğer tarayıcılara kaymadım. Özellikle yan çubuğu çok iş görüyor.