Mobil ve bilgisayar sürümlerinde her zaman Opera'yı kullanıyorum. Opera kadar iyi bir tarayıcı görmedim. Opera ile tanıştıktan sonra asla Chrome ve diğer tarayıcılara kaymadım. Özellikle yan çubuğu çok iş görüyor.