Neymiş ön yargıları? Piyasada en sevilen ve seri alınıp satılan araçlardan birisi. Ben 2005 model 1.4 xline lpgli kullanıyorum. Saat gibi tıkır tıkır maşallah. Ara sıra yaşından dolayı tabi parça eskimesi yüzünden sanayiye uğruyoruz da büyük sorun olmadığı için dert değil.