Bi dönem kullandım, temiz araç sizi üzmez 150 bin km üstüyse dizelini çok önermem.

Ama yol sesini biraz fazla alır, ne bilim yakıtı güzeldir, kronik problemleri vardır, biraz basıktır vs.

Aslında sizin araçtan ne beklediğinize göre değişir bu durum.