• 26-10-2020, 01:15:23
    #1
    Peugeot 206 1.4 HDI | Dizel
    (X-Line paketi - 2004 model) -> Çok önemsemenize gerek yok bu kısmı

    Kullanan var mıdır? Ne düşünüyorsunuz bu araçlar hakkında, 206'ya karşı genel bi önyargı var insanlarda, haklılar mı ?
  • 26-10-2020, 01:17:02
    #2
    Neymiş ön yargıları? Piyasada en sevilen ve seri alınıp satılan araçlardan birisi. Ben 2005 model 1.4 xline lpgli kullanıyorum. Saat gibi tıkır tıkır maşallah. Ara sıra yaşından dolayı tabi parça eskimesi yüzünden sanayiye uğruyoruz da büyük sorun olmadığı için dert değil.
  • 26-10-2020, 01:23:35
    #3
    Bi dönem kullandım, temiz araç sizi üzmez 150 bin km üstüyse dizelini çok önermem.

    Ama yol sesini biraz fazla alır, ne bilim yakıtı güzeldir, kronik problemleri vardır, biraz basıktır vs.

    Aslında sizin araçtan ne beklediğinize göre değişir bu durum.
  • 26-10-2020, 01:33:50
    #4
    Bence gayet güzel araç, tavsiye ederim. Sevilen bir araç zaten.