Peugeot 206 1.4 HDI | Dizel
(X-Line paketi - 2004 model) -> Çok önemsemenize gerek yok bu kısmı

Kullanan var mıdır? Ne düşünüyorsunuz bu araçlar hakkında, 206'ya karşı genel bi önyargı var insanlarda, haklılar mı ?