Konu
R10+ | Peugeot 206'lar HK.
26-10-2020, 01:15:23
#1
AhmetCakmak0
Peugeot 206 1.4 HDI | Dizel
(X-Line paketi - 2004 model) -> Çok önemsemenize gerek yok bu kısmı
Kullanan var mıdır? Ne düşünüyorsunuz bu araçlar hakkında, 206'ya karşı genel bi önyargı var insanlarda, haklılar mı ?