Merhabalar,
KPSS açıklandı ancak alan sıralamaları henüz açıklanmadı. Geçtiğimiz yıllarda bilgisayar mühendisliğinden devlete girenlerin sıralaması kaçtı acaba söyleyebilirler mi? Sadece bilgisayar mühendisleri yorum yaparsa sevinirim.
Kamuda Çalışan Bilgisayar Mühendisi Var Mı?
3
●164
- 22-10-2020, 11:34:35Merhaba. Mühendislik öğrencisi olarak şu aralar en çok ilgilendiğimiz kısım budur ancak devlet kadrosuna girmek biraz zor iş. Lisans düzeyinde en az 89 puanı tutturmanız gerekiyor.
- 22-10-2020, 11:37:20Geçen sene öyle idi evet ama sıralamaları da merak ediyorum.LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle