Konu
Kamuda Çalışan Bilgisayar Mühendisi Var Mı?
22-10-2020, 12:26:54
#4
Misafir
LastWorld16 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba. Mühendislik öğrencisi olarak şu aralar en çok ilgilendiğimiz kısım budur ancak devlet kadrosuna girmek biraz zor iş. Lisans düzeyinde en az 89 puanı tutturmanız gerekiyor.
+Referans