LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Mühendislik öğrencisi olarak şu aralar en çok ilgilendiğimiz kısım budur ancak devlet kadrosuna girmek biraz zor iş. Lisans düzeyinde en az 89 puanı tutturmanız gerekiyor.
+Referans