LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Mühendislik öğrencisi olarak şu aralar en çok ilgilendiğimiz kısım budur ancak devlet kadrosuna girmek biraz zor iş. Lisans düzeyinde en az 89 puanı tutturmanız gerekiyor.
Geçen sene öyle idi evet ama sıralamaları da merak ediyorum.