• 19-10-2020, 11:54:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 8-9 ay önce gözlüğümü tuvalete düşürdüm. Bir şekilde hemen çıkartıp suyla, sabunla, köpükle falan yıkadım. Fakat o günden bu yana içime sinmedi bir türlü ve takmadım.

    Sizce kullanmalı mıyım ya da dezenfekte anlamında gözlüğü nasıl temizleyebilirim?
  • 19-10-2020, 11:54:32
    #2
    Deliğine mi düştü
  • 19-10-2020, 11:55:18
    #3
    Köpüklü su temizlemeye yeter, harici temizlik malzemeleri gözlüğe zarar verebilir. Bence psikolojik olarak kendinizi rahatlatıp takabilirsiniz.
  • 19-10-2020, 11:55:34
    #4
    1 adet cam sil kutusu
    1 kapak çamaşır suyu
    500 ml su
    cam sil kutusunda güzelce bu karışımı çalkala sonra gözlüğe sık,bol su ile yıka bu kadar.
  • 19-10-2020, 11:55:34
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deliğine mi düştü
    Yok hocam kenarında durdu . Adam tiksindiğine göre
  • 19-10-2020, 11:55:49
    #6
    Dezenfektanla yıkayın içiniz rahat etsin
  • 19-10-2020, 11:57:15
    #7
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam kenarında durdu . Adam tiksindiğine göre

    Tuvalet deliğinde kapak varsa gitmemiştir kapata kalmıştır

    kapa yoksa deliğe düşmüştür

    ama ben olsam tuvalete düşen hiç bir şeyi kullanmazdım
  • 19-10-2020, 11:57:23
    #8
    Yıka dezenfekte et ve kullan.
  • 19-10-2020, 11:59:38
    #9
    hocam çok takılma. elini de kullanıyorsun ama yıkayınca kulllanıyorsun. Ver dezenfektanı gözlüğe güzel bir de parfüm banyosu yap tamamdır