Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 8-9 ay önce gözlüğümü tuvalete düşürdüm. Bir şekilde hemen çıkartıp suyla, sabunla, köpükle falan yıkadım. Fakat o günden bu yana içime sinmedi bir türlü ve takmadım.
Sizce kullanmalı mıyım ya da dezenfekte anlamında gözlüğü nasıl temizleyebilirim?
Tuvalete Düşen Gözlük Kullanılır Mı?
24
●494
- 19-10-2020, 11:54:06
- 19-10-2020, 11:55:341 adet cam sil kutusu
1 kapak çamaşır suyu
500 ml su
cam sil kutusunda güzelce bu karışımı çalkala sonra gözlüğe sık,bol su ile yıka bu kadar. - 19-10-2020, 11:55:34
- 19-10-2020, 11:57:15EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuvalet deliğinde kapak varsa gitmemiştir kapata kalmıştır
kapa yoksa deliğe düşmüştür
ama ben olsam tuvalete düşen hiç bir şeyi kullanmazdım
. Adam tiksindiğine göre