Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 8-9 ay önce gözlüğümü tuvalete düşürdüm. Bir şekilde hemen çıkartıp suyla, sabunla, köpükle falan yıkadım. Fakat o günden bu yana içime sinmedi bir türlü ve takmadım.
Sizce kullanmalı mıyım ya da dezenfekte anlamında gözlüğü nasıl temizleyebilirim?