EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kenarında durdu . Adam tiksindiğine göre

Tuvalet deliğinde kapak varsa gitmemiştir kapata kalmıştır

kapa yoksa deliğe düşmüştür

ama ben olsam tuvalete düşen hiç bir şeyi kullanmazdım