Coronayı Atlattıktan Sonra Oluşan Öksürük
4
●162
- 17-10-2020, 16:48:59Selamünaleykum arkadaşlar aşırı dikkat etmeme rağmen 1 ay önce aileden koronayı kaptık. Normalde hastalığın en ağır döneminde dahi hiç öksürük belirtisi bende yoktu, hastalığı atlatıp aradan bir ay geçtiği halde şuan öksürük ve hafif nefes darlığı var. Göğüs bölümüne rendavu kestim onu da son gün sistem iptal etti.. Hastalığı atlatan arkadaşlarda böyle bir durum oluştu mu merak ettim. Oluştuysa kaç gün sürdü acaba?
- 17-10-2020, 16:53:45hastalık bittikten sonra bile bıraktığı rahatsızlıklar uzun süre devam edebiliyor hocam
- 17-10-2020, 16:53:55Teşekkürler Allah razı olsun hocam.. Yok tekrar kapmadım, öyle sinsi bir hastallık ki atlatsanız dahi tahribatları uzun süre devam ediyor. Bende başlangıçta hiç öksürük olmadığı halde herşey bitince neden oluştu onu anlamadımOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle