• 17-10-2020, 16:48:59
    #1
    Selamünaleykum arkadaşlar aşırı dikkat etmeme rağmen 1 ay önce aileden koronayı kaptık. Normalde hastalığın en ağır döneminde dahi hiç öksürük belirtisi bende yoktu, hastalığı atlatıp aradan bir ay geçtiği halde şuan öksürük ve hafif nefes darlığı var. Göğüs bölümüne rendavu kestim onu da son gün sistem iptal etti.. Hastalığı atlatan arkadaşlarda böyle bir durum oluştu mu merak ettim. Oluştuysa kaç gün sürdü acaba?
  • 17-10-2020, 16:50:20
    #2
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun acaba tekrar mi kaptiniz hastalığı ?
  • 17-10-2020, 16:53:45
    #3
    hastalık bittikten sonra bile bıraktığı rahatsızlıklar uzun süre devam edebiliyor hocam
  • 17-10-2020, 16:53:55
    #4
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun acaba tekrar mi kaptiniz hastalığı ?
    Teşekkürler Allah razı olsun hocam.. Yok tekrar kapmadım, öyle sinsi bir hastallık ki atlatsanız dahi tahribatları uzun süre devam ediyor. Bende başlangıçta hiç öksürük olmadığı halde herşey bitince neden oluştu onu anlamadım
  • 17-10-2020, 17:01:32
    #5
    Benim hastalığım biteli 1 hafta kadar oluyor. Hastalık esnasında dahi sigara içmeye devam ettim, sonrasında da artırarak. Çabuk yorulma, sık nefes alma var evet ama öksürük olmadı hiç.