Selamünaleykum arkadaşlar aşırı dikkat etmeme rağmen 1 ay önce aileden koronayı kaptık. Normalde hastalığın en ağır döneminde dahi hiç öksürük belirtisi bende yoktu, hastalığı atlatıp aradan bir ay geçtiği halde şuan öksürük ve hafif nefes darlığı var. Göğüs bölümüne rendavu kestim onu da son gün sistem iptal etti.. Hastalığı atlatan arkadaşlarda böyle bir durum oluştu mu merak ettim. Oluştuysa kaç gün sürdü acaba?