Geçmiş olsun acaba tekrar mi kaptiniz hastalığı ?
Teşekkürler Allah razı olsun hocam.. Yok tekrar kapmadım, öyle sinsi bir hastallık ki atlatsanız dahi tahribatları uzun süre devam ediyor. Bende başlangıçta hiç öksürük olmadığı halde herşey bitince neden oluştu onu anlamadım