• 15-10-2020, 18:00:26
    #1
    Doktora gittim bugun dis etim surekli apse yaptigi icin masallah dislerine cok iyi bakmissin ama 20 lik dislerin apseye neden oluyor 4'unude cekip alacagim dedi daha once hic dis cektirmedim , nedir ne degildir bilen varsa aydinlatabilir mi ? Belki korkum biraz azalir
  • 15-10-2020, 18:01:33
    #2
    Uyuşturucu iğne yapar ve hiçbir şey hissetmezsiniz hocam. Eğer bir de çıkmış olanları çekecekse işiniz daha da kolay.
  • 15-10-2020, 18:02:42
    #3
    Bu diş herkese hayatı zehir ediyor. Bende çektirmiştim 1 kere acıyıp ömür boyu rahat edeceğini düşünerek git işin bitiyor hemen
  • 15-10-2020, 18:02:54
    #4
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyuşturucu iğne yapar ve hiçbir şey hissetmezsiniz hocam. Eğer bir de çıkmış olanları çekecekse işiniz daha da kolay.
    Cikmis disler hocam cerrahi bir mudahale yok sadece dis cekimi , ama bazi arkadaslar korkuttu igneyi vuruyor canin acimiyor ama gavur gibi disine asiliyor irite ediyor diye
  • 15-10-2020, 18:05:01
    #5
    Dis cikmissa dis basi 5 dk, eger gömülü ise 40 dk civari sürüyor. Benim ikisi cikmis idi diger ikisi gömülüydü. . 1 er ay arayla önce sag sonra solu aldi cerrah . Herkesin agri esigi farklidir ama ben igneyi bile hissetmedim. Igne oldukdan sonra 45 dk boyunca gözümü kapayim uyudum desem yeridir.. Korkulacak hic bir sey yok.
  • 15-10-2020, 18:05:26
    #6
    Cerrahi oldum genel anestezi altında elmacık kemiğinin altında kalan 4 dişi aldırdım haricini bilmem
  • 15-10-2020, 18:08:13
    #7
    1. Tavsiyem başka bir dişçiye daha git.

    Geçen mart ayında ben de aynısını yaşadım bi dişçi 4ünü çekelim dedi (Alt 2 tanesi tamamen yan geliyordu.)
    Başka bir dişçiye gittim, alt 2 dişin çekilmesi gerektiğini söyledi ve aynı anda çekersem birkaç günün berbat geçer çekmem dedi ve alt çapraz gelenlerden birini çekti. Diş yamuk gelmesine rağmen zorlu geçmedi ama eğer 2 dişi çektirmiş olsaydım hiç bir şey yiyemezdim.Çenenin tek tarafıyla bile bi süre sıkıntı yaşadım ağzında dikiş var sonuçta.

    Tek taraf iyileştikten sonra 2. dişi de çektirecektim pandemi girdi araya

    4 tane 20lik çekimini hayal bile edemiyorum
  • 15-10-2020, 18:09:57
    #8
    kökü büyükse allah yardımcın olsun değilse kolay atlatırsın. çekilme anı sıkıntılı değil. ama kökü büyükse morfinin etkisi geçtikten sonra mutlaka sağlam ağrı kesici almalısın. ayrıca 2 gün sonra veya bir sonraki çekimde röntgen ile kök kalkmışmı mutlaka baktır.
  • 15-10-2020, 18:13:44
    #9
    ben 20 lik dişi çektirdim önce randevu almıştım sonra gittim ilk başta iğne vurdu uyuşturdu sonra dışarda beklememi söyledi iyice uyuşması için geri içeri çağırdı. İşleme başladılar hiç bir şey hissetmedim iki kişi yaptı bu işlemi baskıyı fazla kurunca ses cıkardım istemsizce sonra dişi çıkartıp geri diktiler elime kağıt verdiler dikkat edilmesi gerekenler ve yapman gerekenlerin yazıları yazıyor o kağıtta ben bir konuda hatta yaptım sürekli kanı tukur tukur kan durmamıstı 20 lik diş çekildiğinde tükürük geldikçe ağzın kanla doldukça yutacaksın yoksa gunler geçsede durmuyor kan bir kaç gün tuhaf hiseedeceksin sonra zamanla alışacaksın. Artı olarak sana içeri girmeden önce bir kağıt daha verecekler çene kırılması veyahut işlem sırasında olacaklardan sorumlumusun diye kağıdı doldurup imza atıyorsun. Bu şekilde olmuştu Birde yüzüm ayı gibi şişmişti geçmiş olsun iyi forumlar dilerim...