ben 20 lik dişi çektirdim önce randevu almıştım sonra gittim ilk başta iğne vurdu uyuşturdu sonra dışarda beklememi söyledi iyice uyuşması için geri içeri çağırdı. İşleme başladılar hiç bir şey hissetmedim iki kişi yaptı bu işlemi baskıyı fazla kurunca ses cıkardım istemsizce sonra dişi çıkartıp geri diktiler elime kağıt verdiler dikkat edilmesi gerekenler ve yapman gerekenlerin yazıları yazıyor o kağıtta ben bir konuda hatta yaptım sürekli kanı tukur tukur kan durmamıstı 20 lik diş çekildiğinde tükürük geldikçe ağzın kanla doldukça yutacaksın yoksa gunler geçsede durmuyor kan bir kaç gün tuhaf hiseedeceksin sonra zamanla alışacaksın. Artı olarak sana içeri girmeden önce bir kağıt daha verecekler çene kırılması veyahut işlem sırasında olacaklardan sorumlumusun diye kağıdı doldurup imza atıyorsun. Bu şekilde olmuştu Birde yüzüm ayı gibi şişmişti geçmiş olsun iyi forumlar dilerim...