1. Tavsiyem başka bir dişçiye daha git.

Geçen mart ayında ben de aynısını yaşadım bi dişçi 4ünü çekelim dedi (Alt 2 tanesi tamamen yan geliyordu.)
Başka bir dişçiye gittim, alt 2 dişin çekilmesi gerektiğini söyledi ve aynı anda çekersem birkaç günün berbat geçer çekmem dedi ve alt çapraz gelenlerden birini çekti. Diş yamuk gelmesine rağmen zorlu geçmedi ama eğer 2 dişi çektirmiş olsaydım hiç bir şey yiyemezdim.Çenenin tek tarafıyla bile bi süre sıkıntı yaşadım ağzında dikiş var sonuçta.

Tek taraf iyileştikten sonra 2. dişi de çektirecektim pandemi girdi araya

4 tane 20lik çekimini hayal bile edemiyorum