Fenerbahçe Taraftar Kart Sahibi Olan?
2
●434
- 24-10-2008, 10:41:15Fenerbahçeli kardeşlerimiz taraftar kart sahibi olupta maçlara gitmeyen kullanmayan var mı acaba? İki hafta sonra malum derbi var maça gidicem şimdi Fenerbahçe kart çıkarttırmayayım diye düşünüyorum. Hem bile hem o öğrenci için biraz tuzlu olur. Yardımcı olabilecek kimse olursa çok sevinirim.
- 24-10-2008, 12:38:39Fiyatlarını biliyomusun bilmiyorum ama öyle çok pahalı değil taraftar kartı 30 YTL yanlş hatırlamıyosam. Bende alıyodum kombine alırken ama sonra Bi kaç oyuncular yüzünden maraton e-bloktan alamamıştık kombineyi o zaman bende taraftar kartı almam dedim çıkmştm
- 24-10-2008, 15:17:4235 ytl o bilet 66 ytl de bilet 100 liraya mal oluyor sadece giriÅŸ : )