Fiyatlarını biliyomusun bilmiyorum ama öyle çok pahalı değil taraftar kartı 30 YTL yanlş hatırlamıyosam. Bende alıyodum kombine alırken ama sonra Bi kaç oyuncular yüzünden maraton e-bloktan alamamıştık kombineyi o zaman bende taraftar kartı almam dedim çıkmştm