Fenerbahçeli kardeşlerimiz taraftar kart sahibi olupta maçlara gitmeyen kullanmayan var mı acaba? İki hafta sonra malum derbi var maça gidicem şimdi Fenerbahçe kart çıkarttırmayayım diye düşünüyorum. Hem bile hem o öğrenci için biraz tuzlu olur. Yardımcı olabilecek kimse olursa çok sevinirim.