• 06-10-2020, 23:44:11
    #1
    Siz herbalife hakkinda ne dusunuyorsunuz?


  • 06-10-2020, 23:46:57
    #2
    Avon Mantiği yapıyolar size katiliyorum çay denedim etkisi yok var ama zaten diyet yaparsan olur haklısınız cidden böle bilincsiz kişiler ile daha cok büyüyolar :S
  • 06-10-2020, 23:47:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok ama güzel açıklamışsın sanırım şu temizlik ürünleri satanlar gibi bunlarda
  • 06-10-2020, 23:52:33
    #4
    Gittiğim salonda bunun tayfaları var. Hemen salonun karşısına dükkan açtılar 2 tane vücut yapmış dingili salonda hem spor yaptırıp hem de müşteri çektiriyorlar.

    Zayıfa kilo ürünleri, kiloluya zayıflama ürünleri satıp köşelik oldular. Kapıda 2 tane arabaları yatıyor açtıklarında hiçbir hatları yoktu. 2-3 tane de göğüsü büyük kız koymuşlar vitrine para basıyorlar.
  • 07-10-2020, 00:04:39
    #5
    Öncelikle ürün ne olursa olsun birisi size değer vermiş ve sunmak istemiş, bu zamanlarda bir girişim yapmak gerçekten cesaret istiyor. Ülkemizde ne iş olursa olsun herbalife için demiyorum anlatılan kişinin kafasına yatmıyorsa böyle şevk kırıcı, motivasyon düşürücü sözleri bu işe inanan kişiye karşı rahatlıkla sarfedebiliyor. Bu olay ile ilgili şu söz hoşuma gider "İnsanların yarısı sen kaybedince ben demiştim diye yaşar, yarısıda sen kazanınca ben zaten biliyordum diye yaşar". 'Dandik' dediğiniz şirket Amerika'da halka arz olmuş büyük, köklü firmadır ve 1 lot hisse değeri 50$'dır. Piyasa değeri ise 6,64 MİLYAR $'dır.
    Öyle ki bu sistemi çok iyi bildiğinizi de sanmıyorum, saadet zinciri dediğiniz olay bambaşkadır network marketing dediğiniz olay bambaşkadır.
    Saadet zincirinde siz birisine karşılıksız 50 tl verirsiniz. Sonrasında 50 TL verecek kişiler bulursunuz ve bundan pay alırsınız.
    Network marketing ise bir nevi kulaktan kulağa pazarlamadır. Amerika'da ortaya çıkan bir sistemdir, ekonomik krizde ortaya çıkmıştır. Firmalar krizden dolayı satamadıkları ürünü kullanıcılarına sattırmış ve karından pay vererek kazanç elde etmesini sağlamıştır kabaca bu şekilde diyebiliriz. Bir firmanın network marketing adı altında saadet zinciri sistemini kullanıp kullanmadığını şurdan anlayabilirsiniz, eğer kişiler bu firmaya üye olmadan da ürün talep ediyor ve kullanıyorsa bu network marketingdir ancak ürünü sadece kazanç sağlamak için alıyorsa saadet zinciri benzeri oluşumdur.

    Normalde bu zamana kadar bu şekilde uzun bir yorum yazmadım ancak yazılanları görünce üzüldüm.
  • 07-10-2020, 00:08:41
    #6
    ürünlerin pek bir etkisi olmayabilir fakat kişilerin para kazandığı bir gerçek bu herbalife bilemem fakat avon, farmasi tarzı yerlerde iş yapıp ciddi paralar kazanan gerek internet üzerinde gerek gerçek hayatta gördüğüm insanlar var hatta bu çekiliş olayları ilk patladığı zamanlar bir tanesi çağrı tanerin çekilişine dahi katılmıştı.
  • 07-10-2020, 00:21:11
    #7
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ürün ne olursa olsun birisi size değer vermiş ve sunmak istemiş, bu zamanlarda bir girişim yapmak gerçekten cesaret istiyor. Ülkemizde ne iş olursa olsun herbalife için demiyorum anlatılan kişinin kafasına yatmıyorsa böyle şevk kırıcı, motivasyon düşürücü sözleri bu işe inanan kişiye karşı rahatlıkla sarfedebiliyor. Bu olay ile ilgili şu söz hoşuma gider "İnsanların yarısı sen kaybedince ben demiştim diye yaşar, yarısıda sen kazanınca ben zaten biliyordum diye yaşar". 'Dandik' dediğiniz şirket Amerika'da halka arz olmuş büyük, köklü firmadır ve 1 lot hisse değeri 50$'dır. Piyasa değeri ise 6,64 MİLYAR $'dır.
    Öyle ki bu sistemi çok iyi bildiğinizi de sanmıyorum, saadet zinciri dediğiniz olay bambaşkadır network marketing dediğiniz olay bambaşkadır.
    Saadet zincirinde siz birisine karşılıksız 50 tl verirsiniz. Sonrasında 50 TL verecek kişiler bulursunuz ve bundan pay alırsınız.
    Network marketing ise bir nevi kulaktan kulağa pazarlamadır. Amerika'da ortaya çıkan bir sistemdir, ekonomik krizde ortaya çıkmıştır. Firmalar krizden dolayı satamadıkları ürünü kullanıcılarına sattırmış ve karından pay vererek kazanç elde etmesini sağlamıştır kabaca bu şekilde diyebiliriz. Bir firmanın network marketing adı altında saadet zinciri sistemini kullanıp kullanmadığını şurdan anlayabilirsiniz, eğer kişiler bu firmaya üye olmadan da ürün talep ediyor ve kullanıyorsa bu network marketingdir ancak ürünü sadece kazanç sağlamak için alıyorsa saadet zinciri benzeri oluşumdur.

    Normalde bu zamana kadar bu şekilde uzun bir yorum yazmadım ancak yazılanları görünce üzüldüm.
    hocam kendisi 40 yaşında öğretmen biriside ona göstermiş belli oda birşeyler yapmaya calisiyor ancak bu iş apartmandaki insanla eş dost akraba ile olacak iş değil ki.büyük kitlelere hitap eden facebook grubun yada insta sayfaların olması lazım.kadın telefonu zor kullanıyor ben mi yanlış anlatmışım yol yakınken dön dedik ne dedik .d
  • 07-10-2020, 01:36:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hala yaşıyorlar ona hayret ediyorum sene 1999 yada 2000 olması lazım otelde çalışıyorum yaşım daha 16 yada 17 neyse bunların gurubu geldi ama herkes fil gibi bizde fit'iz vucut var adam anlatıyor işte ben bu ürünü kullanıyorum senin gibi herkeste bi hayal falan ellernde plastik mataralar akşama kadar bunları içiyorlar 3-4 tanesi havuza girip cıktığında su eksiliyordu o kadr diyeyim
  • 07-10-2020, 01:39:09
    #9
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ürün ne olursa olsun birisi size değer vermiş ve sunmak istemiş, bu zamanlarda bir girişim yapmak gerçekten cesaret istiyor. Ülkemizde ne iş olursa olsun herbalife için demiyorum anlatılan kişinin kafasına yatmıyorsa böyle şevk kırıcı, motivasyon düşürücü sözleri bu işe inanan kişiye karşı rahatlıkla sarfedebiliyor. Bu olay ile ilgili şu söz hoşuma gider "İnsanların yarısı sen kaybedince ben demiştim diye yaşar, yarısıda sen kazanınca ben zaten biliyordum diye yaşar". 'Dandik' dediğiniz şirket Amerika'da halka arz olmuş büyük, köklü firmadır ve 1 lot hisse değeri 50$'dır. Piyasa değeri ise 6,64 MİLYAR $'dır.
    Öyle ki bu sistemi çok iyi bildiğinizi de sanmıyorum, saadet zinciri dediğiniz olay bambaşkadır network marketing dediğiniz olay bambaşkadır.
    Saadet zincirinde siz birisine karşılıksız 50 tl verirsiniz. Sonrasında 50 TL verecek kişiler bulursunuz ve bundan pay alırsınız.
    Network marketing ise bir nevi kulaktan kulağa pazarlamadır. Amerika'da ortaya çıkan bir sistemdir, ekonomik krizde ortaya çıkmıştır. Firmalar krizden dolayı satamadıkları ürünü kullanıcılarına sattırmış ve karından pay vererek kazanç elde etmesini sağlamıştır kabaca bu şekilde diyebiliriz. Bir firmanın network marketing adı altında saadet zinciri sistemini kullanıp kullanmadığını şurdan anlayabilirsiniz, eğer kişiler bu firmaya üye olmadan da ürün talep ediyor ve kullanıyorsa bu network marketingdir ancak ürünü sadece kazanç sağlamak için alıyorsa saadet zinciri benzeri oluşumdur.

    Normalde bu zamana kadar bu şekilde uzun bir yorum yazmadım ancak yazılanları görünce üzüldüm.
    avon, amway, herbalife ürün ile legalleştirilmiş ponzi benzeri yapılardır.. alt üye yapmadan sadece ürün satarak kimse para kazanamaz. içinde piramit üye sistemi olan ve legalleştirilmiş yapılara temkinli yaklaşılmalıdır.