Alır kullanırım bazı ürünlerini ama network işini hiç girmedim.
Xtra-Cal, balık yağı ve shake ürünü kullanıyorum.
Shake denen ürün güzel tok tutuyor, benim gibi kahvaltıya üşenenler için güzel, xtra-cal da kalsiyum takviyesi.
Network'e girin zengin olacaksınız, villalar arabalar diyenlere kulak asmadan kullanıp geçebilirsiniz.
Herbalife Alt Komşumada Sıçramış..
11
●502
- 07-10-2020, 07:05:25Spor yapmaya gerek yok diyor, oturduğunuz yerde herbalife ile kilo veriyormuşsunuz. Biz salaktık senelerdir spor yapıyoruz zaten
Piramit sistemi hepsi, istedikleri kadar anlatsınlar, boş boş boş boş.