• 07-10-2020, 01:52:41
    #10
    Alır kullanırım bazı ürünlerini ama network işini hiç girmedim.
    Xtra-Cal, balık yağı ve shake ürünü kullanıyorum.
    Shake denen ürün güzel tok tutuyor, benim gibi kahvaltıya üşenenler için güzel, xtra-cal da kalsiyum takviyesi.
    Network'e girin zengin olacaksınız, villalar arabalar diyenlere kulak asmadan kullanıp geçebilirsiniz.
  • 07-10-2020, 04:16:32
    #11
    Yönetici onayı bekliyor
    herbalife sebebi ile 1997 yılında baban vefat etti.
  • 07-10-2020, 07:05:25
    #12
    Spor yapmaya gerek yok diyor, oturduğunuz yerde herbalife ile kilo veriyormuşsunuz. Biz salaktık senelerdir spor yapıyoruz zaten

    Piramit sistemi hepsi, istedikleri kadar anlatsınlar, boş boş boş boş.