Alır kullanırım bazı ürünlerini ama network işini hiç girmedim.
Xtra-Cal, balık yağı ve shake ürünü kullanıyorum.
Shake denen ürün güzel tok tutuyor, benim gibi kahvaltıya üşenenler için güzel, xtra-cal da kalsiyum takviyesi.
Network'e girin zengin olacaksınız, villalar arabalar diyenlere kulak asmadan kullanıp geçebilirsiniz.