• 22-10-2008, 12:22:40
    #1
    Bu aralar dolara yatırım yapmak ne kadar akıl karı olur? Malum 1660 a fırladı ve benim ödemelerim dolar bazında. %40'a yakın artış oldu ödememde. Doların düşmesinimi beklim, dolarmı alayım?
  • 22-10-2008, 12:28:20
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    düşmesini bekleme önümüzdeki 2-3 ay dolar bu şekilde olacak.
  • 22-10-2008, 12:41:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşmesini bekleme önümüzdeki 2-3 ay dolar bu şekilde olacak.
    Dolar ın şuan yolu açık.Yılbaşına kadar 2 YTL yi görmesini bekliyoruz.Hükümet şuan da önceden vermiş olduğu sözleri yerine getirmeye çalışıyor. ( kime verdiği belli ! ) İhracat uçyor şuan, onlardan mutlusu yok.Bu durumdan en çok yara alacak kesim küçük esnaf olacaktır.2009 yılı ortalarında çıkacak krizden söz etmeye zaten gerek yok.

    Şimdiden herkes alabildiğince tedbirini alsın.Önümüzde zor günler bizleri bekliyor.
  • 22-10-2008, 13:35:13
    #4
    "hamdolsun" kriz yokmuş Adsense parası olanlar yaşadıda, ulen benim ödemelerimin hepsi dolar batıcaz anasını satim
  • 22-10-2008, 13:37:29
    #5
    1,65 te şu anda zaten...2 yi test ederim sanırım yılbaşına kadar...Mal sokamıyorum TR'ye sıfr bu yüzden
    30 liralık ürünler 40 liraya çıktı. Kar payınıda koyunca müşteri almaktan vazgeçiyor.

    Gerçi yeni pc toplıycam 820$. 3 ay önce almış olsaydım 1100 YTL vericektim bugünk kurla 1600 civarında bir meblağ tutuyor.

    Hem Satıcı hemde Alıcı olarka ben bile bekliyorsam doların düşmesini müşterilerde bekleyecektir. Tahminimce para piyasadan bir miktar çekilecek. Çünkü insanlar doların düşmesini bekleyip piyasaya sürmeycekler paralarını...
  • 22-10-2008, 14:06:46
    #6
    4800$ borcum var 1200 den hesap gördük malları sattık sap gibi kaldık :s

    ALLAH yardım etsin $ ile iş yapana borcu olana
  • 22-10-2008, 14:53:37
    #7
    Seçimlere kadar en ufak bi' yatırım yapmayın $ ile ilintili , alt üst olursunuz , taklaya gelmenin manası yok.. ( Abd başkanlık seçimleri )
  • 22-10-2008, 15:44:46
    #8
    dolar 1660'dan
    USD/TRY 1 ABD DOLARI 1.5235 1.5308 1.5224 1.5331
    1.5308'e düşmüş, dolar almaya gidiyordum arkadaş aradı alma *** alma diye. ya atıcaz ya batıcaz
  • 22-10-2008, 15:54:47
    #9
    Arkadaşlar ateşle oynamayın şunu hiç bir zaman unutmayın dolar tahmini yapmak dünyanın en zor işidir eğer düşündüğünüz gibi doların çıkacağı ve ineceği önceden belli bir şey olsaydı dünyada ne kadar iktisat'çı varsa hepsi zengin olurdu.bu iş risktir arkadaşlar aman ha..