1,65 te şu anda zaten...2 yi test ederim sanırım yılbaşına kadar...Mal sokamıyorum TR'ye sıfr bu yüzden
30 liralık ürünler 40 liraya çıktı. Kar payınıda koyunca müşteri almaktan vazgeçiyor.

Gerçi yeni pc toplıycam 820$. 3 ay önce almış olsaydım 1100 YTL vericektim bugünk kurla 1600 civarında bir meblağ tutuyor.

Hem Satıcı hemde Alıcı olarka ben bile bekliyorsam doların düşmesini müşterilerde bekleyecektir. Tahminimce para piyasadan bir miktar çekilecek. Çünkü insanlar doların düşmesini bekleyip piyasaya sürmeycekler paralarını...