Bu aralar dolara yatırım yapmak ne kadar akıl karı olur? Malum 1660 a fırladı ve benim ödemelerim dolar bazında. %40'a yakın artış oldu ödememde. Doların düşmesinimi beklim, dolarmı alayım?