düşmesini bekleme önümüzdeki 2-3 ay dolar bu şekilde olacak.
Dolar ın şuan yolu açık.Yılbaşına kadar 2 YTL yi görmesini bekliyoruz.Hükümet şuan da önceden vermiş olduğu sözleri yerine getirmeye çalışıyor. ( kime verdiği belli ! ) İhracat uçyor şuan, onlardan mutlusu yok.Bu durumdan en çok yara alacak kesim küçük esnaf olacaktır.2009 yılı ortalarında çıkacak krizden söz etmeye zaten gerek yok.
Şimdiden herkes alabildiğince tedbirini alsın.Önümüzde zor günler bizleri bekliyor.