• 23-09-2020, 19:40:19
    #1
    Saçlarımı uzatmaya başladım ben uzattıkça seyrekleşmeye başladı aşırı dökülüyor yada bana öyle geliyor tepedeki saçımı topluyorum resmen baş parmağımın kalınlığını geçmiyor biraz daha uzatsam sanırım kel kalacağım... En azından 30'lu yaşlarıma gelmeden kel kalmak istemiyorum var mı tavsiyesi olanlar? Ürün tavsiyesi, doğal çözüm tavsiyesi, yapmam gerekenleri tavsiye edecekler var mıdır acaba? Hastaneye gitmeye de korkuyorum malum pandemi dönemi.
  • 23-09-2020, 19:41:30
    #2
    takip
  • 23-09-2020, 19:41:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Saçınız güçsüz ise kırılıyor olabilir
  • 23-09-2020, 19:43:13
    #4
    Badem yağı sürerek bakım yapabilirsiniz. Ayrıca sarımsak sürmek de aşırı işe yarıyor kokusuna dayanabilirseniz. Ama badem yağı tek başına bile yeterli ciddi bir kellik yoksa. Sadece güvenilir bir aktar veya eczaneden alın doğal olmasına dikkat edin. Sahteleri veya karışımları aynı etkiyi göstermiyor.
  • 23-09-2020, 19:43:15
    #5
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçınız güçsüz ise kırılıyor olabilir
    Hmm bi araştırıyım bunu umarım kökten kopmak yerine kırılıyordur sanırım daha iyi bir şey kırılması Güçlendirmem için tavsiyen var mı hocam?
  • 23-09-2020, 19:43:30
    #6
    Kelin ilacı olsa kendi başına sürer diye bi laf vardı ama 😁
  • 23-09-2020, 19:44:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm bi araştırıyım bunu umarım kökten kopmak yerine kırılıyordur sanırım daha iyi bir şey kırılması Güçlendirmem için tavsiyen var mı hocam?
    Sarımsak etkili diye biliyorum bir araştırın
  • 23-09-2020, 19:46:51
    #8
    hocam valla geçmiş olsun benimde yaş 19 aşırı dokuluyor kellik gorulmeye basladı hiç bir cozumu yok galiba ne yaptıysam sonuç olmadı genelde stresliyim ve genetıkte yatkın tabi
  • 23-09-2020, 19:48:16
    #9
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelin ilacı olsa kendi başına sürer diye bi laf vardı ama 😁
    BasakT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Badem yağı sürerek bakım yapabilirsiniz. Ayrıca sarımsak sürmek de aşırı işe yarıyor kokusuna dayanabilirseniz. Ama badem yağı tek başına bile yeterli ciddi bir kellik yoksa. Sadece güvenilir bir aktar veya eczaneden alın doğal olmasına dikkat edin. Sahteleri veya karışımları aynı etkiyi göstermiyor.
    Teşekkür ederim kellik yok da dediğim gibi seyreklik var aslında görünüşte de pek belli olmayan bir seyreklik ama saçımı elime topladığım zaman aşırı ince kalıyor badem yağını çok duymuştum sakal ve saç konusunda ama bir şeyler sürmekten her zaman çekinmiştim sanırım alıp sürmeye başlayacağım