Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kelin ilacı olsa kendi başına sürer diye bi laf vardı ama 😁
BasakT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Badem yağı sürerek bakım yapabilirsiniz. Ayrıca sarımsak sürmek de aşırı işe yarıyor kokusuna dayanabilirseniz. Ama badem yağı tek başına bile yeterli ciddi bir kellik yoksa. Sadece güvenilir bir aktar veya eczaneden alın doğal olmasına dikkat edin. Sahteleri veya karışımları aynı etkiyi göstermiyor.
Teşekkür ederim kellik yok da dediğim gibi seyreklik var aslında görünüşte de pek belli olmayan bir seyreklik ama saçımı elime topladığım zaman aşırı ince kalıyor badem yağını çok duymuştum sakal ve saç konusunda ama bir şeyler sürmekten her zaman çekinmiştim sanırım alıp sürmeye başlayacağım