Saçlarımı uzatmaya başladım ben uzattıkça seyrekleşmeye başladı aşırı dökülüyor yada bana öyle geliyor tepedeki saçımı topluyorum resmen baş parmağımın kalınlığını geçmiyor biraz daha uzatsam sanırım kel kalacağım... En azından 30'lu yaşlarıma gelmeden kel kalmak istemiyorum var mı tavsiyesi olanlar? Ürün tavsiyesi, doğal çözüm tavsiyesi, yapmam gerekenleri tavsiye edecekler var mıdır acaba? Hastaneye gitmeye de korkuyorum malum pandemi dönemi.