Csgo oynayan kardeş pcden nasil kaldirilir ?
33
●787
- 22-09-2020, 01:11:54İstediğin kadar engelle bir şekilde oynayacaktır. Kısıtlama koyarak daha az oynamasını sağlayın sizde üzülmeyin kardeşinizde üzülmesin. Çocuktur oynasın hevesini alsın
- 22-09-2020, 01:16:10Bana yıllarca yaptığın işler boş iş, bilgisayar başında oturmakla kim para kazanmış ki diyen insanlar şimdiler de her gün arar oturalım konuşalım diye 😁 yok babanın yanında sigara içmek saygısızlık yok küpe takmak şöyle yok sabaha kadar oyun mu oynanır, bıraksalar keşke yurdum insanı bu kafaları , burda aslında konu sahibinin açtığı konu vasıtasıyla içimi döktüm iyi oldupscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2020, 03:26:086 senedir oynuyorum sıkılmadım 😂Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2020, 03:38:42Bence küfür etmemesi gerekiğini öğretin. Böylece hem küfür etmemeyi hem oyundan zevk almayı öğrenir. Biliyorsunuz artık oyunlarda edilen küfürler için suç duyurusunda bulunulduğunda küfür edenlerin başı ağrıyor. Siz bugün oyunu engellersiniz yarın başka oyunda yine eder. Hem belki küfür edip "tilt" olmadan oynarsa bakarsınız ilerde iyi bir e-sporcu olur.
- 22-09-2020, 16:59:25Neden engellemek istiyorsunuz anlayamadım. Böyle bir dönemde çoğumuz ya işimize gücümüze ya oyunlara ya da dizi filme bağımlı durumdayız. Dışarı çıkıp gezmesindense böyle bir pandemi döneminde bırakın saatlerce oyun oynasın. Bu konuda iyiyse e-spora vs. yönlendirin. Bırakın yaşasın çocukluğunu/gençliğini
- 22-09-2020, 21:56:52kardeşiniz adına çok sevindim. Tebrik ederim ancak oyun bağımlısı gençlerin çok önemli bir kısmı ne yazık ki hayata dair sorumluluklarını yerine getirip aynı anda da oyun oynamayı hobi olarak yapamıyorlar. Hobiyi de geçtim madem ki bu şekilde profesyonel e gamer diye bir şey varmış ( ilk defa duydum şaşırdım ) meslek olarak yapacak bile olsa çok büyük tutkuların ve bağımlılıkların meslek haline gelmesini de çok sağlıklı bulmuyorum ben şahsen. Bu şekilde insanlar hayatta çok yalnız kalıyorlar.. Hayat amaçlarının ne olduğunu unutabiliyorlar.pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşinizin bir sevgilisi var mı acaba? Kusura bakmayın özel bir soru oldu ama inanın sadece gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Benim de henüz 9 yaşında olan ve çok büyük çaba göstererek oyun bağımlılığını kontrol altında tuttuğumuz bir oğlum var ve bir noktadan sonra şu andaki yaptırımlarımız işe yaramayacak biliyorum ve o zaman ne olacağını nasıl olacağını merak ediyorum..
baskı hiç bir zaman çözüm olmamalı. Benim kardeşim 23 yaşında. Oyun tutkunudur. Çok fena Call of Duty oynar ki halen oynuyor. Daha geçen hafta Hacettepe Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümünden şeref öğrencisi olarak mezun oldu diplomasını aldı.