pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim baskı hiç bir zaman çözüm olmamalı. Benim kardeşim 23 yaşında. Oyun tutkunudur. Çok fena Call of Duty oynar ki halen oynuyor. Daha geçen hafta Hacettepe Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık bölümünden şeref öğrencisi olarak mezun oldu diplomasını aldı.
Bana yıllarca yaptığın işler boş iş, bilgisayar başında oturmakla kim para kazanmış ki diyen insanlar şimdiler de her gün arar oturalım konuşalım diye 😁 yok babanın yanında sigara içmek saygısızlık yok küpe takmak şöyle yok sabaha kadar oyun mu oynanır, bıraksalar keşke yurdum insanı bu kafaları , burda aslında konu sahibinin açtığı konu vasıtasıyla içimi döktüm iyi oldu