• 21-09-2020, 22:55:07
    #46
    Paraya iban değil ibana para gönderme geliyormuş ki bu harika hele ki 7/24 olursa bekleme derdi ortadan kalkar .
  • 21-09-2020, 23:24:43
    #47
    Para yatırma limitlerini yükseltseler keşke aylık 500k çok yetersiz geliyor.
  • 22-09-2020, 00:41:51
    #48
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para yatırma limitlerini yükseltseler keşke aylık 500k çok yetersiz geliyor.
    Hocam maşallah bize de biraz tüyo verin para paylaştıkça çoğalır
  • 22-09-2020, 05:06:02
    #49
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para yatırma limitlerini yükseltseler keşke aylık 500k çok yetersiz geliyor.
    Allah bereket versin hocam
  • 22-09-2020, 05:31:18
    #50
    Abanın abanın paparaya bi inceleme gelecek yakında patlayan patlayana forumda gör sen konu açanları Covidden dolayı devlet erteledi, okadar çok insan patlayacak bu paparadan Allah yardımcınız olsun dikkatli kullanın.
  • 22-09-2020, 08:47:48
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi kaç yıl önce, r10 da konusun açıldığını hatırlıyorum. Birisi böyle bi projemiz var diye paylaşmıştı. Millet tutmaz vs. diye yorum yapmıştı.
  • 22-09-2020, 09:18:32
    #52
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abanın abanın paparaya bi inceleme gelecek yakında patlayan patlayana forumda gör sen konu açanları Covidden dolayı devlet erteledi, okadar çok insan patlayacak bu paparadan Allah yardımcınız olsun dikkatli kullanın.
    Bir sıkıntısı mı var ki papara nın daha önce de duydum bu muhabbetleri nedeni nedir?
  • 22-09-2020, 09:19:37
    #53
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraya iban değil ibana para gönderme geliyormuş ki bu harika hele ki 7/24 olursa bekleme derdi ortadan kalkar .
    İlk başta post atıp iban çok yakında yazmışlardı sonra onu kaldırdılar yerine istediğin ibana para transferi çok yakında yazdılar
  • 22-09-2020, 09:26:36
    #54
    Platin üye
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sıkıntısı mı var ki papara nın daha önce de duydum bu muhabbetleri nedeni nedir?
    Vergilendirme bakımından yazdı sanırım arkadaş. Elbet yakında denetlenecek elektronik para kuruluşları da. O yüzden çok girdi çıktı yapmayın, vergi kaçırmayın diyor.