Konu
Paparaya IBAN özelliği geliyor
22-09-2020, 08:47:48
#51
srknakyurek
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bi kaç yıl önce, r10 da konusun açıldığını hatırlıyorum. Birisi böyle bi projemiz var diye paylaşmıştı. Millet tutmaz vs. diye yorum yapmıştı.