furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sıkıntısı mı var ki papara nın daha önce de duydum bu muhabbetleri nedeni nedir?
Vergilendirme bakımından yazdı sanırım arkadaş. Elbet yakında denetlenecek elektronik para kuruluşları da. O yüzden çok girdi çıktı yapmayın, vergi kaçırmayın diyor.