• 21-09-2020, 09:40:27
    #28
    dostum iyilik yapan adam tv ye çıkıp show yapmaz. senin bilmediğin nice iyilik yapan insan var başta cemyılmaz
  • 21-09-2020, 09:45:05
    #29
    Biz vergilerimizle zaten o çocukların geleceği için ödeme yapıyoruz.
    Çocukların geleceği için böyle bir para toplandığı ifade ediliyorsa biz vergiyi nereye veriyoruz?
    Bu tarz kampanyalara katılmayı düşünmüyorum. Hele hele kızılaya.
  • 21-09-2020, 09:53:39
    #30
    Elazığ depremi sonrası toplanan 73 milyon lira ne oldu, nerede bilen var mı?
  • 21-09-2020, 09:56:33
    #31
    mogul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığ depremi sonrası toplanan 73 milyon lira ne oldu, nerede bilen var mı?
  • 21-09-2020, 09:58:41
    #32
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapılan yardım paketi, toplamda dağıtılan yardım miktarı, kaç kişiye yardım edildi gibi konulardan bahsediyorum. Var mı bilgi?
  • 21-09-2020, 10:17:04
    #33
    mogul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapılan yardım paketi, toplamda dağıtılan yardım miktarı, kaç kişiye yardım edildi gibi konulardan bahsediyorum. Var mı bilgi?

    44 milyon hazineden +75 milyonda kampanyalarla bölgeye 100 milyonun üstünde para gitti orada konutlar yapılıyor nakdi yardımlar yapıldı çadırlar geçici aş evleri vs detaylı bir rapor istiyorsan valiyi ara bir sunum yapsın sana
  • 21-09-2020, 10:26:25
    #34
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    44 milyon hazineden +75 milyonda kampanyalarla bölgeye 100 milyonun üstünde para gitti orada konutlar yapılıyor nakdi yardımlar yapıldı çadırlar geçici aş evleri vs detaylı bir rapor istiyorsan valiyi ara bir sunum yapsın sana
    Milyonlarca insandan yardım için toplanan paranın nasıl harcandığını öğrenmek için kılı kırk yarmak gerektiği nerede görülmüş? Boş laf yapacağına kaynak ver.

    Size her şey müstahak; aynen devam.
  • 21-09-2020, 11:05:27
    #35
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    44 milyon hazineden +75 milyonda kampanyalarla bölgeye 100 milyonun üstünde para gitti orada konutlar yapılıyor nakdi yardımlar yapıldı çadırlar geçici aş evleri vs detaylı bir rapor istiyorsan valiyi ara bir sunum yapsın sana
    Ben Elazığlıyım bırakta ben konuşayım. Şunu anlayın artık; yapılan konutlar bedava değil, herkes yapılan konutun parasını kuruşuna kadar ödeyecek, ödeyecek gücü olmayan da kendi başının çaresine bakacak. Çadırlar halen duruyor, birde konteynır kent var. Birde evi ağır hasarlı olana 11 bin tl'ye kadar nakdi yardım yapıldı. Mesela bizim akrabamızın evi orta hasarlı oturulacak durumda değil. 135 bin tl masraf çıkardı müteahhit +2 kat kendi alacağı halde. Ödemede yüzde 25 peşin 18 ay taksit. Toki'ye geçenlerde 18-20 yıl taksit ödeyecek. Yani çadır, konteynır, nakdi yardımlar yapıldı ama konut bedava değil, parasını ödeyecekler.
  • 21-09-2020, 13:13:14
    #36
    Benim anlamadığım biz neden yardım ediyoruz Ben zaten dünya kadar vergiyi niye ödüyorum? Aldığım, verdiğim, sattığım, kullanıldığım her şeyde dünya kadar vergi alınıyor. Bu sürekli birşeylere yardım istenmesi, kusura bakmayın ama bir miktar yüzsüzlük. Kaldı ki 3-4 yıl öncesinde devlet fatih projesi ile devlet her öğrenciye yardım edeceğini söylemedi mi? Hatta bunu seçim malzemesi yapıldı. Durum böyleyken şimdi neden insanlardan bilgisayar için yardım isteniyor. Kaldı ki kendime ait bir bilgisayarım yokken başkasına nasıl yardım edelim o da ayrı sorun Bu tarz şeyleri devlet karşılamalıdır. Bu bir sosyal devlet olgusudur ve öyle olmak zorundadır. Bizden toplanan vergilerle neler yapıluyor o zaman sorma hakkımız doğar ki soruncada ne oluyor görüyoruz. Bence vergi borcu silinen ağababaları iki üç yemeğinin parasını atsa zaten sorun çözülür