Benim anlamadığım biz neden yardım ediyoruz Ben zaten dünya kadar vergiyi niye ödüyorum? Aldığım, verdiğim, sattığım, kullanıldığım her şeyde dünya kadar vergi alınıyor. Bu sürekli birşeylere yardım istenmesi, kusura bakmayın ama bir miktar yüzsüzlük. Kaldı ki 3-4 yıl öncesinde devlet fatih projesi ile devlet her öğrenciye yardım edeceğini söylemedi mi? Hatta bunu seçim malzemesi yapıldı. Durum böyleyken şimdi neden insanlardan bilgisayar için yardım isteniyor. Kaldı ki kendime ait bir bilgisayarım yokken başkasına nasıl yardım edelim o da ayrı sorun Bu tarz şeyleri devlet karşılamalıdır. Bu bir sosyal devlet olgusudur ve öyle olmak zorundadır. Bizden toplanan vergilerle neler yapıluyor o zaman sorma hakkımız doğar ki soruncada ne oluyor görüyoruz. Bence vergi borcu silinen ağababaları iki üç yemeğinin parasını atsa zaten sorun çözülür