Biz vergilerimizle zaten o çocukların geleceği için ödeme yapıyoruz.
Çocukların geleceği için böyle bir para toplandığı ifade ediliyorsa biz vergiyi nereye veriyoruz?
Bu tarz kampanyalara katılmayı düşünmüyorum. Hele hele kızılaya.