Acun'un bağış kampanyası hk.
38
●1.653
- 21-09-2020, 09:58:41Ben yapılan yardım paketi, toplamda dağıtılan yardım miktarı, kaç kişiye yardım edildi gibi konulardan bahsediyorum. Var mı bilgi?NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2020, 10:17:04mogul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
44 milyon hazineden +75 milyonda kampanyalarla bölgeye 100 milyonun üstünde para gitti orada konutlar yapılıyor nakdi yardımlar yapıldı çadırlar geçici aş evleri vs detaylı bir rapor istiyorsan valiyi ara bir sunum yapsın sana - 21-09-2020, 10:26:25Milyonlarca insandan yardım için toplanan paranın nasıl harcandığını öğrenmek için kılı kırk yarmak gerektiği nerede görülmüş? Boş laf yapacağına kaynak ver.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size her şey müstahak; aynen devam. - 21-09-2020, 11:05:27Ben Elazığlıyım bırakta ben konuşayım. Şunu anlayın artık; yapılan konutlar bedava değil, herkes yapılan konutun parasını kuruşuna kadar ödeyecek, ödeyecek gücü olmayan da kendi başının çaresine bakacak. Çadırlar halen duruyor, birde konteynır kent var. Birde evi ağır hasarlı olana 11 bin tl'ye kadar nakdi yardım yapıldı. Mesela bizim akrabamızın evi orta hasarlı oturulacak durumda değil. 135 bin tl masraf çıkardı müteahhit +2 kat kendi alacağı halde. Ödemede yüzde 25 peşin 18 ay taksit. Toki'ye geçenlerde 18-20 yıl taksit ödeyecek. Yani çadır, konteynır, nakdi yardımlar yapıldı ama konut bedava değil, parasını ödeyecekler.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2020, 13:13:14Benim anlamadığım biz neden yardım ediyoruz
Ben zaten dünya kadar vergiyi niye ödüyorum? Aldığım, verdiğim, sattığım, kullanıldığım her şeyde dünya kadar vergi alınıyor. Bu sürekli birşeylere yardım istenmesi, kusura bakmayın ama bir miktar yüzsüzlük. Kaldı ki 3-4 yıl öncesinde devlet fatih projesi ile devlet her öğrenciye yardım edeceğini söylemedi mi? Hatta bunu seçim malzemesi yapıldı. Durum böyleyken şimdi neden insanlardan bilgisayar için yardım isteniyor. Kaldı ki kendime ait bir bilgisayarım yokken başkasına nasıl yardım edelim o da ayrı sorun
Bu tarz şeyleri devlet karşılamalıdır. Bu bir sosyal devlet olgusudur ve öyle olmak zorundadır. Bizden toplanan vergilerle neler yapıluyor o zaman sorma hakkımız doğar ki soruncada ne oluyor görüyoruz. Bence vergi borcu silinen ağababaları iki üç yemeğinin parasını atsa zaten sorun çözülür

Ben zaten dünya kadar vergiyi niye ödüyorum? Aldığım, verdiğim, sattığım, kullanıldığım her şeyde dünya kadar vergi alınıyor. Bu sürekli birşeylere yardım istenmesi, kusura bakmayın ama bir miktar yüzsüzlük. Kaldı ki 3-4 yıl öncesinde devlet fatih projesi ile devlet her öğrenciye yardım edeceğini söylemedi mi? Hatta bunu seçim malzemesi yapıldı. Durum böyleyken şimdi neden insanlardan bilgisayar için yardım isteniyor. Kaldı ki kendime ait bir bilgisayarım yokken başkasına nasıl yardım edelim o da ayrı sorun