NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
44 milyon hazineden +75 milyonda kampanyalarla bölgeye 100 milyonun üstünde para gitti orada konutlar yapılıyor nakdi yardımlar yapıldı çadırlar geçici aş evleri vs detaylı bir rapor istiyorsan valiyi ara bir sunum yapsın sana
Ben Elazığlıyım bırakta ben konuşayım. Şunu anlayın artık; yapılan konutlar bedava değil, herkes yapılan konutun parasını kuruşuna kadar ödeyecek, ödeyecek gücü olmayan da kendi başının çaresine bakacak. Çadırlar halen duruyor, birde konteynır kent var. Birde evi ağır hasarlı olana 11 bin tl'ye kadar nakdi yardım yapıldı. Mesela bizim akrabamızın evi orta hasarlı oturulacak durumda değil. 135 bin tl masraf çıkardı müteahhit +2 kat kendi alacağı halde. Ödemede yüzde 25 peşin 18 ay taksit. Toki'ye geçenlerde 18-20 yıl taksit ödeyecek. Yani çadır, konteynır, nakdi yardımlar yapıldı ama konut bedava değil, parasını ödeyecekler.