Ben taktik satışı yapıp da dişe dokunur bilgi verene denk gelmedim. 4 yıl uğraştım güzel kazandım vicdanlık bir durum olduğunu düşünmüyorum ha inancına ters düşüyorsa bırak tabi işin o tarafında affedilir bi tarafı yok.
Ben oto-sms programı bulamadığım için bıraktım. Normal cep no'su paylaşıp gelen aramalara otomatik yanıtla IVR numarası gönderiyordum. Bu tarz bi sistem hala mevcutsa özelden paylaşan arkadaşa çok güzel hediyelerim olur
Ben taktik satışı yapıp da dişe dokunur bilgi verene denk gelmedim. 4 yıl uğraştım güzel kazandım vicdanlık bir durum olduğunu düşünmüyorum ha inancına ters düşüyorsa bırak tabi işin o tarafında affedilir bi tarafı yok.
Ben oto-sms programı bulamadığım için bıraktım. Normal cep no'su paylaşıp gelen aramalara otomatik yanıtla IVR numarası gönderiyordum. Bu tarz bi sistem hala mevcutsa özelden paylaşan arkadaşa çok güzel hediyelerim olur
Oto sms vs. Bunlar şartlara aykırı milyonda 1 ihtimal bu fakat bir şikayet gelirse diğer tüm işlemlerde devreye girer başınız çok ciddi ağırabilir. 😊
ha siz yapmışsınız ha başkasına yapması için yardım etmişsiniz ne farkı var yani eğer cidden vicdanınız el vermediği için bıraktıysanız bu yöntemi satmayı vs de düşünmemeniz gerekiyor.
Sohbet hattı size tanımladıkları numarayı her ararıklarında dakika başına ödeme alıyorsunuz siz ve şirket parasını alıyor insanlarda kadınlar ile sohbetini yapıyor
Haftalık 1kya yakın ödemeyi sadece instagram kullanarak alıyordum ivrden hiç de demedim ki eğitim satayım. Haftalık 150-200 kazanıyorsunuz eğitim mi satacaksınız 😂
Haftalık 1kya yakın ödemeyi sadece instagram kullanarak alıyordum ivrden hiç de demedim ki eğitim satayım. Haftalık 150-200 kazanıyorsunuz eğitim mi satacaksınız 😂
Off topic de sohbet ve durumumu dile getirmek bilgi almak için açtım konuyu.
Taktik kiti yapıp Satacam diye bir şey de söylemedim.