Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben taktik satışı yapıp da dişe dokunur bilgi verene denk gelmedim. 4 yıl uğraştım güzel kazandım vicdanlık bir durum olduğunu düşünmüyorum ha inancına ters düşüyorsa bırak tabi işin o tarafında affedilir bi tarafı yok.

Ben oto-sms programı bulamadığım için bıraktım. Normal cep no'su paylaşıp gelen aramalara otomatik yanıtla IVR numarası gönderiyordum. Bu tarz bi sistem hala mevcutsa özelden paylaşan arkadaşa çok güzel hediyelerim olur
Oto sms vs. Bunlar şartlara aykırı milyonda 1 ihtimal bu fakat bir şikayet gelirse diğer tüm işlemlerde devreye girer başınız çok ciddi ağırabilir. 😊