Ben taktik satışı yapıp da dişe dokunur bilgi verene denk gelmedim. 4 yıl uğraştım güzel kazandım vicdanlık bir durum olduğunu düşünmüyorum ha inancına ters düşüyorsa bırak tabi işin o tarafında affedilir bi tarafı yok.
Ben oto-sms programı bulamadığım için bıraktım. Normal cep no'su paylaşıp gelen aramalara otomatik yanıtla IVR numarası gönderiyordum. Bu tarz bi sistem hala mevcutsa özelden paylaşan arkadaşa çok güzel hediyelerim olur