• 20-09-2020, 20:05:28
    #10
    Amcam aç karnına ne dediğini bilmiyor.
  • 20-09-2020, 20:06:23
    #11
    Demek ki paramız var ithalat yapabiliyoruz diyen bir ülkedeyiz. O yüzden onlara şöyle bir yorum iletmek isterim; demek ki adamların alım gücü çok var ki rafları boşaltmışlar hepsini almışlar
  • 20-09-2020, 20:06:26
    #12
    Misafir
    Orada raflar boş burada ise kafalar.
    • BONI
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-09-2020, 20:06:34
    #13
    Yazik, protein eksikliginden herhalde!
  • 20-09-2020, 20:10:57
    #14
    gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye ilk defa Abdulhamid handan sonra bağımsız olma yoluna girdi. Dolar artmış düşmüş şahsen benimde umrumda değil. Artık kendi menfaatleri için masaya yumruğunu vuran bir Türkiye var.

    Tayyip Erdoğanı sevmeyenlerin çoğu vatan hainidir.

    Yurtta sus cihanda sus yok. Artık yeni Türkiyede atalarımızın ayak bastığı her yer bizimdir anlayışı var.

    Türkiye yeniden eskiden olduğu gibi Dünyanın büyük devletleri olma yolunda ilerliyor.

    Eski Türkiye yok.
    Ayak üstü vatan haini olduk. Eksik demişsin ya, terörist demeyi unuttun.
  • 20-09-2020, 20:19:35
    #15
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayak üstü vatan haini olduk. Eksik demişsin ya, terörist demeyi unuttun.
    Adam ülkenin yarısını vatan haini yaptı, idam olsa asılacak hepsi daha ne istiyon abi? Sizde adamlar ne yapsa memnun olmuyorsunuz. Eski Türkiye yok artık tek kalemde 40 milyon vatan haini ilan edilebiliyor. Yeni gücü görmek istemiyorsunuz.