Bacanağım Hollanda'da yaşıyor, raflar boşmuş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bacanağım Hollanda'da yaşıyor, raflar boşmuş
14
●
612
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bacanağım Hollanda'da yaşıyor, raflar boşmuş
1
2
20-09-2020, 19:55:13
#1
LordHaseky
https://twitter.com/1parcatuhaftik/s...69468643024896
20-09-2020, 19:57:38
#2
voL
Yazık.
20-09-2020, 19:58:18
#3
sakarya18
Cahillik mutluluktur.
20-09-2020, 19:58:31
#4
zagor6390
Böyle cahiller oldukça biz çökmeye devam ederiz
20-09-2020, 19:59:22
#5
loragames
herkes satın alabildiği için boştur
20-09-2020, 20:01:10
#6
Lifent
Neden Türkiye'ye gelmiyor o zaman?
20-09-2020, 20:01:23
#7
dadaskral
:d :d :d :d :d :d :d: :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
20-09-2020, 20:02:11
#8
dertliA
Bacanak buraya gelsin o zaman abi diyor
20-09-2020, 20:05:08
#9
xSwindLer
Orada raflar boş burada dolaplar boş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler