gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye ilk defa Abdulhamid handan sonra bağımsız olma yoluna girdi. Dolar artmış düşmüş şahsen benimde umrumda değil. Artık kendi menfaatleri için masaya yumruğunu vuran bir Türkiye var.

Tayyip Erdoğanı sevmeyenlerin çoğu vatan hainidir.

Yurtta sus cihanda sus yok. Artık yeni Türkiyede atalarımızın ayak bastığı her yer bizimdir anlayışı var.

Türkiye yeniden eskiden olduğu gibi Dünyanın büyük devletleri olma yolunda ilerliyor.

Eski Türkiye yok.
Ayak üstü vatan haini olduk. Eksik demişsin ya, terörist demeyi unuttun.