Arkadaşlar 2 seneyi aşkındır "seboreik dermatit" hastalığından muzdariptim. Neler neler kullandım, 2 farklı doktora göründüm, ilaçlarını kullandım ama yok hiç biri işe yaramadı. Forumdan birisi başlıkta ki şampuanı önerdi, arkadaş eczacıydı. Daha öncede görüyordum şampuanı ama güvenipte almamıştım hiç. Arkadaşın tavsiyesi üzerine aldım ve her yerde yazdığı gibi ilk seferde bitirdi hastalığı arkadaşlar.
Bu bir tavsiye konusudur, aynı hastalıktan muzdarip kişiler direkt alsın. Yan etkisi olarak saç dökülmesi deniyor her yerde, bende zaten azar azar dökülüyordu çok abartı dereceye çıkmadı, sadece aşırı yağlanmaya başladı saçım. O da beslediği için sanırım, olsun yağlansın yeter ki yıkarım bol bol. 3 kere kullandım sadece ve 2 haftadır kullanmıyorum normal şampuan kullanıyorum hala hastalık belirtisi çıkmadı yine. KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM.
Head & Shoulders Clinical Strength | Seboreik Dermatit
17
●236
- 19-09-2020, 11:50:31hocam aynı dertten muzdaribim şampuanı eczaneden mi aldınız? 1 senedir 2 doktora gittim bende kafama baktıkça sinir krizleri geçirmeye başladım artık
- 19-09-2020, 11:51:032 haftayı geçti kullanmayalı, hala geri gelmiş değil. İnşallah gelmez. Ya olsun buna da şükür valla.void adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2020, 11:51:31Eczanede olur hocam, ben trendyoldan aldım 75₺ düşmüştü.thelastluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 23:24:03vallaha hocam benimde kullanmadığım şey kalmadı son çare bende bunu alacağım inşallah bendede etkili olur. İlginç birşekilde bunu kullanan HERKES memnun saç dökülmesi yaptımı sizde?ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 00:27:46Ben yaklaşık 5 yıldır ara ara bırakıp devam ederim şu an hala biri yedekte olmak üzere mevcut. Evet düzenli kullanınca faydası oluyor özellikle saçta max 5 dakika bekleyip yıkadıktan sonra ama şu da gerçek tek başına kökten çözüm değil bırakınca veya kullanırken yeme içme alışkanlığı değişmedikçe özellikle stresin tavan yaptığı zamanlarda çokta etkisi olmuyor.ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gitmediğim doktor kalmadı en son gittiğim doktorun bana dedikleri şu şekildeydi, bununla yaşamayı öğreneceksin kökten bitmiyecek dönem dönem coşacak dönem dönem yok olacak kafaya takmakla dahada psikolojik olarak yıpranırsın, yemene içmene dikkat et baharattan acıdan mümkün oldukça uzak dur, stresten kaçın (günümüzün ana elementi stres) başka da bi çözümü yok.
Ben bu şampuan ve bıttım sabunu dışında saçımı başka birşeyle yıkamıyorum.
Ben kabullendim kökten çözümü yok. Özellikle hap falan o gibi şeyleri kesinlikle kullanmayın bi dönem kullandım yan etki yapmıştı yaklaşık 1 hafta boğazım mahvoldu yutkunamadım kabus gibiydi. - 05-01-2021, 01:26:52Hocam 2 yıl çekmişsin, ben 12 yıldır saçta ki egzamayla boğuşuyordum.
Kaç cildiyeye gittim, kaç kere karaciğerlere felan baktırdım yok. Yurt dışına çıktım, ısırgan otlu şampuanlar felan.
Mart ayında bir gece yarısı denk geldi; 600 yorumdan 3-5 tane olumsuz vardı alayım dedim. 2 haftada bıçak gibi kesti
Haziran sonuna kadar kullandım. Temmuzdan beri İpek kullanıyorum halen tekrarlamadı.
Haziran sonuna kadar kullandım. Temmuzdan beri İpek kullanıyorum halen tekrarlamadı.