void adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastalığı bitirmiyor , kullandığın sürece işe yarıyor, bıraktığın anda geri gelir, bende kullanıyorum 2 yıldır.
2 haftayı geçti kullanmayalı, hala geri gelmiş değil. İnşallah gelmez. Ya olsun buna da şükür valla.