Hocam 2 yıl çekmişsin, ben 12 yıldır saçta ki egzamayla boğuşuyordum.
Kaç cildiyeye gittim, kaç kere karaciğerlere felan baktırdım yok. Yurt dışına çıktım, ısırgan otlu şampuanlar felan.
Mart ayında bir gece yarısı denk geldi; 600 yorumdan 3-5 tane olumsuz vardı alayım dedim. 2 haftada bıçak gibi kesti Haziran sonuna kadar kullandım. Temmuzdan beri İpek kullanıyorum halen tekrarlamadı.