• 18-09-2020, 18:54:29
    #1
    Merhaba,

    Rottweiler yavrusu sahiplenmek istiyorum ama herkes para istiyor. Bir canlının parayla satılmasına karşıyım. O yüzden besleyen ve yeni yavrulayan köpeğiniz varsa, sahiplenmek isterim.
    • HEGEL
    HEGEL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2020, 18:55:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neden sadece Rottweiler ?
    Sokaktan alabilirsiniz yavru sahiplenmek istiyorsanız, 3 tane var sokaktan aldığım yeni yavru onları gönderebilirim istediğiniz şehire
  • 18-09-2020, 18:56:25
    #3
    O zaman canlı seçmemelisiniz bende buna karşıyım
  • 18-09-2020, 18:57:24
    #4
    Sahiplenme de cins belirtilmez hocam. Barınakta veya sokakta sahiplenmeyi bekleyen binlerce canlı var.
  • 18-09-2020, 19:00:05
    #5
    arkadaşlar ne bu duyar ? sizler çok mu iyisiniz ?
    ben özelliklerinden dolayı güçlü kuvvetli olmasından dolayı Rottweiler beslemek istiyorum kardeşim ilgilenmiyorsanız yazmayın bu kadar
  • 18-09-2020, 19:01:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ne bu duyar ? sizler çok mu iyisiniz ?
    ben özelliklerinden dolayı güçlü kuvvetli olmasından dolayı Rottweiler beslemek istiyorum kardeşim ilgilenmiyorsanız yazmayın bu kadar
    İyiliğimi kötülüğümü bilmemde, ihtiyacı olanı sahiplenirim, güçlü yada kuvvetlisini değil.
  • 18-09-2020, 19:08:21
    #7
    Kimse vermez hocam boşuna bakmayın sahiplenmek istiyorsanız barınaklara bakabilirsiniz
  • 18-09-2020, 19:27:09
    #8
    Arkadaşlar ben yuvadan da sahiplendim sokaktan da. Hep bu cinsi beslemek istiyordum yer fırsatım olunca arayışa girdm.
  • 18-09-2020, 19:58:35
    #9
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ne bu duyar ? sizler çok mu iyisiniz ?
    ben özelliklerinden dolayı güçlü kuvvetli olmasından dolayı Rottweiler beslemek istiyorum kardeşim ilgilenmiyorsanız yazmayın bu kadar
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben yuvadan da sahiplendim sokaktan da. Hep bu cinsi beslemek istiyordum yer fırsatım olunca arayışa girdm.
    Yukarıda ki mesajımı bir rot sahibi olarak yazdım. Bu cinsi tanıdık olmadan kolay kolay ücretsiz sahiplenemezsiniz. Erkek benimki maalesef yavru vs. durumu olmuyor. Ek olarak rot vb. ırklar beslemesi, eğitmesi zor ırklardır. Benden çok kırmızı et tüketiyor